keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Kevät/kesä tehtävälista

Alkasin tässä miettimään kesän töitä, eli mitä pitäis saada tehtyä. Mies hoitaa yläkerran huonetta pääosin ja minä tietenkin autan siinä missä voin. Mutta täälä on tietenkin paljon pikkujuttuja mitä pitää hoitaa ja meillä ei ole kiire sen huoneen kanssa. Rauhassa tehdään ja huolellisesti ja myös mietitään tulevia sisustus ratkaisuja. Meille on kyllä hahmottunut huone, tai ainakin minä näen sen jo valmiina, mutta kyllä vielä miettimistä on.
Muuten, ollaan nyt siinä vaiheessa että paperointi on tehty ja viikonloppuna sais puhaltaa villat. Minäkin olen nyt mukana tässä hommassa, kivaa!



Sitten olis yläkerran aulan katon maalaus. Kattoa lasketttin kun sinne laitettiin uudet eristeet. Siitä syystä paneeleja jäi puuttumaan. Onneksi saatiin teetettyä uutta vanhan mallin mukaan ja eroa ei varmasti huomaa kun katto on maalattu. Kuten kuvasta näkyy, listat puuttuvat ja tämä hoidetaan kans. Kerron lisää joskus toiste tästä aulasta ja tietysti kuvien kera.


Mun tärkein työ onkin nämä ikkunat. Mun kädet on syyhynnyt jo pari kuukautta että pääsis aloittamaan. Toivotaan vaan nyt vähän lämpösempiä päiviä niin kunnostus alkaa. Viime kesänä saldo oli vain yksi ikkuna, mikä sekin oli kovan työn takana kun isäni sairastui. Mutta nyt tiedän että hän on ylpeä minusta jossain tuolla ylhäällä.


Pari pikku sisustus juttua mun pitää myös hoitaa, mitkä tulee yläkerran huoneeseen. Niistä en kerro teille muuta kuin ne on vanhoja.. pidetään teidät jännityksessä. Pieniä juttuja vaan, mutta iso osa sisustusta.
Tietysti kesästä myös nautitaan mutta nämä on myös sellaisia asioita mistä minä nautin!

Kivaa illan jatkoa!

4 kommenttia:

  1. Kaunis tapetti teillä tuolla yläkerran aulassa:) Remontoidaan, sisustetaan ja kunnostetaan puutarhaa.Tehdään siis niitä asioita joista nautimme. Mukavia puuha hetkiä niin sisällä kuin ulkonakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näin tehdään ja mukavia puuha hetkiä myös sinne :)

      Poista
  2. Piti lukea ja katsoa ihanat kuvat! :-) En paljon ehdi seurata muita, mutta aina silloin tällöin vierailen suosikkejani! Tänään täällä! Ihanaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sabina :) Ihanaa kevättä myös sinulle!

      Poista