perjantai 20. maaliskuuta 2015

Ajatuksia keittiöstä

Minä olen taas niin valmis ottamaan viikonlopun vastaan! Ja aion viettää sen kotona, koska kivaa puuhaa kyllä riittää.

Ajattelin näyttää tänään asioita joista kovasti pidän keittiössäni. Mehän kaikki rakennamme kodin niistä esineistä joista pidämme ja onneksi koteja on paljon erilaisia.
Meidän keittiö tulee kyllä vielä tulevaisuudessa muuttumaan, koska kunnostustyöt on pahasti kesken. Ja mulla on kyllä pää täynnä ideoita, joten tämä talo elää koko ajan.

Mutta tässä niitä muutamia asioita joista pidän. Ja kaikki esineet on niitä ihania kirppis ja huutokauppa löytöjä!



Ihanat vanhat Weck lasipurkit. Minulle on kertynyt näitä 4kpl ja kaikki erikokoisia. Paljon ei näitä vastaan tuu!


Tämä 50 luvun seinäkaappi oli löytö Finditistä. Ostin sen ennen kun keittiö kunnostettiin ja kyllä se paikkansa löysi. Siitä oli kyllä pidetty huolta, ei tarvinnut edes maalata ja on kyllä oikeen tila ihme!


Näitä vanhoja lasilokerikkoja voisi olla vaikka koko seinä täynnä, ne on niin ihania! Alimmainen iso on kirppislöytö ja pienempi on Ruotsin löytö. Pari lokeroa puuttuu mutta ei haittaa menoa :)
Vanhalle kapallekkin löytyy monia käyttötarkoituksia.


Tapetista pidän erityisesti, se huokuu vanhanajan tunnelmaa. Messinkisiä verhotankoja on kyllä metsästetty kissojen ja koirien kanssa. Ja vihdoin mulla on jokaiseen ikkunaan semmoiset!


Valkoiset kannut hienosti rivissä. Mulla on kyllä joku himo näihin kannuihin, on ne sitten emalisia tai posliinisia.


Pieni pala hirsiseinää on esillä keittiössä, se on aina kaunista katseltavaa.


Viimesimpänä minun ihana mintunvihreä lattia kaikkine jälkineen ja kolhuineen!



                                                            Ihanaa perjantaita!

6 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän kivoja ja hienoja yksityiskohtia - tykkään!

    VastaaPoista
  2. Hittade detta inlägg plötsligt! Så underbart fint och gillar tapeten! Varifrån?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jag gillar också :) Det är Duro Gammalsvenska och namn Gästgivars! Du hitta tapeten i Vasa färg :)

      Poista